Jul på Ledreborg
MAGISK JUL I HISTORISKE OMGIVELSER
Afhold årets julearrangement for virksomhedens ansatte, kunder & familier, med jeres eget unikke julemarked. Oplev en eventyrlig dag i historiske rammer, hvor vi kan skræddersy hhv. indendørs & udendørs juleaktiviteter efter jeres ønsker.
Tænkt som en pendant til den klassiske julefrokost – I stedet for ”kun” at invitere det interne personale til en aftenfest, inviteres i stedet de ansatte m/familier og børn (Alternativt kunder/partnere/leverandører) til en hyggelig dag på Ledreborg. Tak firmaets tætteste for året der er gået med en unik oplevelse, og forkæl dem alle med bl.a. et flot juletræ fra Ledreborgs skove som gave.
JERES EGET FIRMA JULEMARKED
Julen er hjerternes fest & på Ledreborg byder vi velkommen gennem den smukke allé m/oplyste fakler og pyntet træer m/julelys. I juletiden pynter vi de gamle slotslader op i traditionelle juleklæder, og inviterer indenfor i varmen til et hav af krea-værksteder, hvor julemanden og hans nisser ligeså vil være at møde.
Udenfor på Slotspladsen lyder stemningsfuld julemusik. I midten installeres det 14 meter høje juletræ – smukt placeret i skæret fra de omkringstående bålfade, hvor skumfiduser og snobrød tilberedes over den åbne ild. Her kan hver familie i løbet af dagen vælge imellem et hav af juletræer, og udse sig det træ de bedst syntes om – og tage med hjem.
Nyd julestemningen og de hyggelige toner af julemusik, mens de yngre generationer underholdes med ponyridning, skattejagt og halmballe-hop. Der er naturligvis hestekyndigt personale til at trække ponyen og hjælpe børnene op og ned.
Hele dagen kører der bemandet hestevogne til og fra parkeringsområdet – alle ture kører op gennem den historiske Slotsallé, så den omkringliggende natur ligeså kan nydes på vejen. Praktisk til også at få fragtet årets juletræ med retur til slottets hovedindgang, Amalienborg Porten – med parkeringspladsen lige rundt om hjørnet. Hjertelig velkommen til ”Jul på Ledreborg”.
KUNDEUDTALELSE
”Ledreborg er et sted fuld af muligheder, og beliggende i helt unikke omgivelser. Specielt den gamle slotslade er noget ganske særligt med sin rustikke stil. Altafgørende er, at alt var klart og parat og kørte fuldstændig efter planen”.
Lise Olsen, Direktionssekretær
Kemp & Lauritzen A/S
Julemarked m/aktiviteter
Ledreborg Gods rummer mange forskellige faciliteter, og deraf alsidige muligheder for at tilpasse juleaktiviteter efter specifikke ønsker. Vi har nedenfor listet en samlet dagspakke på baggrund af vores mest efterspurgte aktiviteter for børn & voksne – men andre ønsker tilgodeses. Vi hjælper fx gerne med uddeling af årets firmajulegaver, eller koordinering af årets afdelings- eller fællesbilleder.
MAD & SNACKS
Madboder & drikkeboder m/varm gløgg, kaffe/the & kakao samt øko. safter
Grillpølser m/surt, sødt & brød – Æbleskiver – Risengrød – Popcorn – Brændte mandler
Clementiner og pebernødder – Skumfiduser over bål
UDENDØRS PÅ SLOTSPLADSEN
Kort over pladsen udleveres ved ankomst – Klap dyr & Ponyridning – Halmballe hop – Julemandens kane
Julekor & Julemusik – Højtlæsning v/ julemanden – Skattejagt m/skattekiste
Udlevering af årets juletræ (3 størrelser) – Hestevognskørsel til og fra p-plads – Søren Banjomus m/guitar
INDENDØRS SPISEOMRÅDE I SLOTSLADEN
Masser af indendørs siddepladser til at nyde julemaden
Ansigtsmaling – Pynt juletræ
KREAVÆRKSTEDER I KOSTALDEN
Kreaværksteder m/professionel instruktør
Honninghjerter – Lav et adventslys – Ansigtsmaling
Pynt juletræ – Træstubbe m/ansigtsmaling
Kr. 500 pr. person – ex moms
(V/Minimum 1.000 pers.)
Inkl. alle aktiviteter, mad & drikke samt juletræ.
Lokaleleje, opvarmning af slotslade, borde & stole m/opdækning, lys & deko, koordinerende projektleder, personale til afvikling, A5 flyers til hand-out & skilte.
Arrangementet er af 5 timers varighed (Kan efter behov & ønsker placeres kl. 10.00-15.00 som et dagsevent, eller kl. 12.00-17.00 hvor mørket når at falde på i eftermiddagstimerne – og slottet står endnu mere magisk med bl.a. levende bål & fakler.)
Vi oplever typisk at vores kunder inviterer deres tætteste familie med; og deraf har hver medarbejder 2-3 ledsagere med. Deraf vil deltagerlisten udgøre omtrent 250-400 ansatte + deres respektive familier.